betalning, premium och felmeddelande

classic Classic list List threaded Threaded
12 messages Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

betalning, premium och felmeddelande

Agneta Österman
Hej
Betalade just för premium och fick felmeddelande på siten direkt efteråt och att jag skulle kontakta support. Strax efteråt kom dock kvitto från Payson att betalning var genomförd.
Behöver jag vara orolig över det där felmeddelanden eller inte?
Hur lång tid tar det innan premiumversionen är igång?

Den här tjänsten är så fantastiskt bra och enkel att använda så detta lilla strul ändrar inte på min inställning, jag vill bara veta om jag behöver göra något mer eller inte för att få igång det. Har reggat domän och vill förstås knyta den till min sida snarast möjligt ;-)
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Premium

Simon Suontausta
Hej Jim.
Blev riktigt sugen på att flytta min domän till n.nu efter att ha läst på seo forum. Skapade min gratis hemsida direkt och klickade på köp premium, valde 6 månader och kom till payson. Efter att ha skrivit i kortnr osv så blev det ett fel och skulle kontakta supporten då jag inte såg att jag skulle välja vilken premiumtid jag skulle köpa. Så nu sitter man här utan premium och är grymt sugen på att börja på hemsidan och flytta domänen så den är registrerad tills imorgon (12-24h). Hur gör jag nu? Du kan se mitt för och efternamn för att se vilken sida jag har osv..
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: betalning, premium och felmeddelande

Johnny Gejdner
Administrator
In reply to this post by Agneta Österman
Agneta Österman wrote
Hej
Betalade just för premium och fick felmeddelande på siten direkt efteråt och att jag skulle kontakta support. Strax efteråt kom dock kvitto från Payson att betalning var genomförd.
Behöver jag vara orolig över det där felmeddelanden eller inte?
Hur lång tid tar det innan premiumversionen är igång?

Den här tjänsten är så fantastiskt bra och enkel att använda så detta lilla strul ändrar inte på min inställning, jag vill bara veta om jag behöver göra något mer eller inte för att få igång det. Har reggat domän och vill förstås knyta den till min sida snarast möjligt ;-)
Hej Agneta
Premium skall aktiveras utan fördröjning efter betalningen. Skriv gärna vilken hemsida det gäller.
Jag har meddelat Jim om problemet, avvakta svar.

Vänliga hälsningar / Best regards
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: Premium

Agneta Österman
In reply to this post by Simon Suontausta
Jaha, detta såg jag efter att jag skrivit mitt eget inlägg med nästan samma frågeställning. Men jag fick alltså igenom betalningen hos Payson i alla fall. Kolla om du också har fått igenom betalningen trots det där felmeddelandet (vet inte om du körde Payson).
Fast jag kommer inte åt premiumläget ändå, det tar kanske lite tid, men det får någon annan svara på (och inte kommer man åt supporten heller om man inte har Premium vilket är ett dilemma)
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: betalning, premium och felmeddelande

Agneta Österman
In reply to this post by Johnny Gejdner
Tack för snabbt svar. Det gäller http://www.traidysthlm.n.nu/ 

citerar meddelande från Payson:
 Hej Agneta Österman,

Din betalning genom Payson har utförts och ett Paysonkonto har skapats till dig.

Detaljer
Skapat: 2012-10-28 08:55:57
Beskrivning: Premium av www.traidysthlm.n.nu
Referensnummer: 7505100
Totalt belopp: 690,00 kr
-----------------------------

mvh
Agneta
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Premium, betalning och felmeddelande

edlindphotography
In reply to this post by Agneta Österman
Hej. Jag har precis nu betalat premium för ett år och fått kvitto från payson. Men också ett felmeddelande där det står att jag ska kontakta n.nu för att jag inte sagt vad jag betalt för? Lite orolig samt att jag vill börja jobba med min hemsida nu.

Mvh. Maria Edlind
www.edlindphotography.se
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: Premium, betalning och felmeddelande

Johnny Gejdner
Administrator
Hej,
Vi hoppas att lösa detta snarast. Jim är underrättad, avvakta svar.
Vänliga hälsningar / Best regards
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: Premium

Johnny Gejdner
Administrator
In reply to this post by Agneta Österman
Ursäkta för detta problemet, men Jim är underrättad.
Avvakta svar.
Vänliga hälsningar / Best regards
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

problem vid betalning av premium

hanstrom
In reply to this post by Agneta Österman
Hej!
Jag genomförde en betalning för Premium men när den var genomförd fick jag ett felmeddelande att jag hade betalt men inte valt vad jag skulle betala för. Pengarna är dragna men jag har inte fått Premium. Det stod i meddelandet att jag skulle kontakta supporten. Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta.

På förhand tack!

Mvh Martina Hanström
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: problem vid betalning av premium

Johnny Gejdner
Administrator
hanstrom wrote
Hej!
Jag genomförde en betalning för Premium men när den var genomförd fick jag ett felmeddelande att jag hade betalt men inte valt vad jag skulle betala för. Pengarna är dragna men jag har inte fått Premium. Det stod i meddelandet att jag skulle kontakta supporten. Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta.

På förhand tack!

Mvh Martina Hanström
Hej Martina
Ursäkta för detta problemet, men Jim är underrättad.
Avvakta svar.
P.S
Skriv gärna vilken hemsida det gäller.
Vänliga hälsningar / Best regards
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: problem vid betalning av premium

hanstrom
Hej Johnny!
Tack för ditt svar.
Det gäller www.dreamphoto.n.nu

Tack!

Mvh Martina
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Re: betalning, premium och felmeddelande

Jim Westergren
Administrator
In reply to this post by Agneta Österman
Hej alla!

Vi ursäktar så hemskt mycket för detta. Jag har hittat och rättat till felet. Det var ett tekniskt fel sedan i fredags.

Alla som har betalat har nu fått sin premium + en månad extra gratis för besväret.

De som har betalt dubbelt har fått sin ena betalning återbetald.

Jag håller nu på att manuellt skapa kvitton till alla och jag kommer att skicka ett epost strax.

Ursäkta igen för detta.
/ Jim Westergren